„Historia pewnej wizytówki” – czyli skąd czerpać inspiracje przy projektowaniu?

Druki akcydensowe stanowią niewielki, prostokątny druk wzbogacony najważniejszymi informacji, dotyczącymi firmy lub jej przedstawiciela. Wizytówki są elementami konwenansowymi wykorzystywanymi w chwilach nawiązywania kontaktu. Uznaje się je za oznakę szacunku i formę promocji.

Strony internetowe drukarni

Firmy, zajmujące się realizacją wizytówek, starają się dostosować swoje usługi do zapotrzebowania klientów. Oferują one zatem produkty o różnorodnej charakterystyce oraz darmowe mock-upy, pozwalające na stworzenie odpowiedniej jakości projektów. Na stronie internetowej drukarni znaleźć można pliki Adobe Photoshop, w obrębie których należy skonfigurować konkretny segment. Stworzony projekt można zwizualizować, chcąc zobaczyć ostateczny wygląd swojej wizytówki. Drukarnie oferują swoim klientom realizację projektu z dodatkiem uszlachetnień w postaci lakieru UV 3D, folii soft skin lub efektownych złoceń. Zamawiający może ponadto wybrać rozmiar wizytówki – prostokątny, kwadratowy albo standardowy. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są na stronie internetowej https://chroma.pl/pl/wizytowki.

Charakterystyka barw

Zastanawiając się nad odpowiednią kompozycją kolorów, warto wziąć pod uwagę obszar rynkowy, w którym działa przedsiębiorstwo. Barwy pozwalają bowiem zidentyfikować markę z konkretną branżą. W przypadku firmy gastronomicznej świetnym rozwiązaniem jest użycie brązowego koloru. Nasycone barwy sprawdzą się natomiast w przypadku marek, kierujących swój content promocyjny do rodziców. Pastelowe odcienie stanowią idealną opcję dla architektów i kreatorów mody. Komponując barwy, warto pamiętać, by odczytanie elementów tekstów nie było zakłócone przez wykorzystanie zbyt nasyconego tła. Synchronizując kolory, można również skorzystać z psychologii barw. Każdy kolor w określony sposób oddziałuje bowiem na odbiorców.

Chcąc stworzyć wizytówkę, można skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań. Warto jednak pamiętać, by druk akcydensowy stanowił wyróżnik przedsiębiorstwa. Niewskazane są bowiem działania plagiatowe.

„Historia pewnej wizytówki” – czyli skąd czerpać inspiracje przy projektowaniu?
5 (100%) 1 vote