Powiadomienia push to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań, które daje możliwość realizacji kampanii marketingowych i budowania relacji z użytkownikami. Jednak ich skuteczność zależy od konfiguracji i optymalizacji prowadzonych kampanii. Jakich błędów należy w szczególności unikać wysyłając powiadomienia web push?...
Platforma zakupowa shumee wdrożyła nowy proces polecania produktów, który daje natychmiastową korzyść w postaci niższej ceny. Użytkownicy, którzy polecą produkt swoim znajomym poprzez proste udostępnienie mailowe, kupią taniej. Osoby, którym polecili także otrzymają zniżkę. Proces polecania na shumee wpisuje się...
Z wyszukiwarki Google korzysta miesięcznie 20 mln internautów. Tylko w jaki sposób przebić się do ich świadomości, kiedy zewsząd otacza nas konkurencja? Odpowiedzią jest pozycjonowanie. Co oznacza dla nas dobre pozycjonowanie? To, że nasza strona pokaże się wysoko w wynikach...
Zgodnie ze statystykami aż 80 proc. przychodzących współcześnie na świat dzieci rodzi się w rodzinach millenialsów. Czym kierują się ich mamy podczas zakupów odzieży i akcesoriów? Jakie produkty kupują swoim dzieciom? Ubrania i elektronika na pierwszym miejscu Jedna na cztery...
Przed futbolowymi kibicami ostatnie już rozstrzygnięcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Organizacja tak dużej imprezy sportowej to duże wyzwanie wymagające sprawnej i pewnej komunikacji, do której wykorzystano m. in. wiadomości tekstowe SMS. Na tydzień przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata...
Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a nasz biznesowy partner może korzystać z popularnego znaku. Przykładem takiej współpracy są, np. marki...

Polecane