Telewizja i Internet w pakiecie – jak wybrać najlepszą ofertę?

Telewizja i Internet w pakiecie - jak wybrać najlepszą ofertę?

Telewizja i Internet w pakiecie to połączenie, na które decyduje się coraz większa liczba gospodarstw domowych. Paczki usług są bowiem bardzo opłacalne. Za niższą cenę można dostać więcej niż w przypadku zakupu każdej z usług osobno. Jak wybrać najkorzystniejszą ofertę?

Telewizja i Internet w pakiecie a ceny

Telewizja i Internet w pakiecie dostępne są w atrakcyjnej cenie. Połączenie ze sobą tych dwóch usług może pozwolić na uzyskanie przez gospodarstwo domowe sporych oszczędności. Zamówienie usługi telewizji i Internetu osobno, u dwóch różnych operatorów, wiąże się w zależności od jej standardu często z opłatą nawet o kilkadziesiąt złotych miesięcznie wyższą, przy podobnym okresie trwania umowy.

Oprócz tego, decydując się na paczkę usług, można nieraz skorzystać z okresów promocyjnych (np. pierwsze kilka miesięcy za darmo), dlatego warto dokładnie porównać oferty dostępne na rynku.

Jak wybrać i jak zamówić najlepszy pakiet Internetu i telewizji

W przypadku takiego rozwiązania jak telewizja i Internet w pakiecie kluczowa jest przede wszystkim liczba dostępnych kanałów telewizyjnych oraz stabilność łącza i transfer danych. Różnią się one u poszczególnych operatorów. W tym zakresie ciekawie wygląda np. pakiet usług w INEA (tzw. 2pak), który już w podstawowej wersji daje możliwość oglądania jednego ze 144 kanałów telewizyjnych (z czego prawie 1/3 jest dostępna w HD), a także korzystania z szybkiego Internetu o transferze 300/300 Mb/s (pobieranie/wysyłanie danych).

Można także wybrać jeden z pośrednich pakietów lub ten najbardziej ekskluzywny z 232 kanałami telewizyjnymi i z łączem światłowodowym, które jest kilkukrotnie szybsze niż podstawowe.

Jeśli chodzi o zamówienie pakietu telewizji z Internetem, można to zrobić na kilka sposobów. Chociaż umowę z operatorem podpisuje się najczęściej w salonie, dostępna jest także infolinia oraz zdecydowanie najwygodniejsza forma – formularz na stronie internetowej, w którym podaje się swoje dane, dzięki którym już po kilkunastu minutach operator może się skontaktować z użytkownikiem, przedstawiając najkorzystniejszą ofertę dostosowaną do jego oczekiwań.