Powiadomienia push to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań, które daje możliwość realizacji kampanii marketingowych i budowania relacji z użytkownikami. Jednak ich skuteczność zależy od konfiguracji i optymalizacji prowadzonych kampanii. Jakich błędów należy w szczególności unikać wysyłając powiadomienia web push?...
Z wyszukiwarki Google korzysta miesięcznie 20 mln internautów. Tylko w jaki sposób przebić się do ich świadomości, kiedy zewsząd otacza nas konkurencja? Odpowiedzią jest pozycjonowanie. Co oznacza dla nas dobre pozycjonowanie? To, że nasza strona pokaże się wysoko w wynikach...
Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a nasz biznesowy partner może korzystać z popularnego znaku. Przykładem takiej współpracy są, np. marki...
Zgodnie ze statystykami aż 80 proc. przychodzących współcześnie na świat dzieci rodzi się w rodzinach millenialsów. Czym kierują się ich mamy podczas zakupów odzieży i akcesoriów? Jakie produkty kupują swoim dzieciom? Ubrania i elektronika na pierwszym miejscu Jedna na cztery...
Przed futbolowymi kibicami ostatnie już rozstrzygnięcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Organizacja tak dużej imprezy sportowej to duże wyzwanie wymagające sprawnej i pewnej komunikacji, do której wykorzystano m. in. wiadomości tekstowe SMS. Na tydzień przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata...
Platforma zakupowa shumee wdrożyła nowy proces polecania produktów, który daje natychmiastową korzyść w postaci niższej ceny. Użytkownicy, którzy polecą produkt swoim znajomym poprzez proste udostępnienie mailowe, kupią taniej. Osoby, którym polecili także otrzymają zniżkę. Proces polecania na shumee wpisuje się...

Polecane